DIA DE LA DONA
Conxa Pinós apropa fins al Casal Cultural la veu de les dones sobre Birmània
10/03/2010 - 9:16 Escrit per Marina Careta
0 opinions 0 opinions   imprimir  enviar a un amic   disminuir la grandària de la lletra augmentar la grandària de la lletra  

L'escriptora Conxa Pinós apropava, ahir a la tarda, al Casal Cultural la veu de les dones sobre Birmània. I és que Pinós és autora del llibre "Birmània, la voz de las mujeres", un llibre "construït en cinc capítols, l'exercici literari de cinc dones per parlar de la seva visió sobre el procés de pau i reconciliació", explica Pinós, i assegura que "el llibre proposa solucions, des de la perspectiva de gènere". Entre els textos que es poden trobar en aquest llibre es troba un sobre la líder birmana Aung San Suu Kyi, Premi Noble de la Pau, que porta dinou any en arrest domiciliari. "La situació empitjora per moments, a l'octubre hi ha eleccions i sabem que serà un procés dur", afirma Pinós.

El llibre, però, no només recull la veu de dones conegudes, com Cynthia Maung, Premi Internacional de Catalunya, sinó que també mostra l'experiència de dones "anònimes" que mostren les seves vivències, les seves il·lusions i les seves tristeses. L'acte d'ahir al Casal Cultural, a més, formava part dels actes de commemoració del Dia Internacional de les Dones.

 

 

  imprimir imprimir  mostrar en pdf mostrar en pdf  enviar a un amic enviar a un amic
favorits  facebook  twitter  del.icio.us  digg it!  meneame
Opinions (0)envia la teva opinió envia la teva opinió